Caroline de Haas; Instituut Essence
Cases

Caroline de Haas; Instituut Essence

Instituut Essence is in 1998 opgericht door Caroline de Haas. Inmiddels is Instituut Essence uitgegroeid tot een begrip in de regio voor huidverbetering en gezondheid. Caroline en haar team bieden diverse huidverbeterende behandelingen, zoals microdermabrasie, Venus Freeze behandeling, littekenbehandelingen, definitief ontharen, chemische peelings, collageen huidscan en acnebehandeling. Daarnaast is Caroline gestart met Gezondheidskliniek Essence, een kliniek waar natuurgeneeskundige en orthomoleculaire therapie wordt aangeboden en waar u terecht kunt voor o.a. bioresonantietherapie, sportvasten en afslanken.

1) Wat was uw initiële vraag, waar had u dringend behoefte aan?

Door de groei van Instituut Essence is ook de administratieve rompslomp toegenomen. Ik heb altijd geleerd dat je moet doen waar je goed in bent én waar je passie ligt. Voor mij is dat de totale zorg rondom huidverbetering en gezondheid van onze klanten. Ik weet het, administratieve werkzaamheden horen nu eenmaal bij een eigen bedrijf, maar dit is voor mij niet het leukste onderdeel van mijn werk. Hermans & Partners heeft mij deze zorg uit handen genomen. Via hun Finance Factory verzorgen zij voor mij alles rondom mijn in- en uitgaande facturen, de BTW-aangiftes, het inlezen van mijn bankafschriften, et cetera. Zo kan ik mij volledig richten op waar ik goed in ben!

2) Hoe is dat opgepakt door Hermans & Partners?

Ik ben heel tevreden over de manier waarop dit door H&P is opgepakt. Vanaf de eerste dag merkte ik verschil, het uploaden van de benodigde documenten verloopt soepel. Mijn hele administratie loopt gewoon door zonder dat ik mij zorgen hoef te maken over mijn inkomende of uitgaande facturen, mijn aangiftes et cetera. Mijn administratie is nu altijd up-to-date en op ieder moment van de dag weet ik wat de stand van zaken is. Dit geeft een gerust gevoel.

3) Wat was het resultaat en wat viel u daarbij op, mee of tegen?

Eigenlijk is niets tegengevallen, het proces verloopt soepel en de introductie is goed begeleid door mijn vaste contactpersoon bij H&P. Wat mij is opgevallen is de maandelijkse terugkoppeling die ik krijg. Omdat mijn administratie nu altijd up-to-date is, ontvang ik maandelijks een tussentijds overzicht van H&P. Dit overzicht is dan al beoordeeld door een van de medewerkers bij H&P en in de begeleidende mail krijg ik vragen, opmerkingen en tips mee op welke zaken nog verbetering mogelijk is. Al met al maakt H&P het mij op deze manier mogelijk meer strategisch bezig te zijn en kansen te zien en deze ook te pakken!

4) Wat adviseert u collega-ondernemers?

Doe waar je goed in bent!